INTENZIVNI TEČAJ OFFICE-A ZA TAJNICE IN POSLOVNE SEKRETARKE + E-UČENJE V VREDNOSTI 128,00€ BREZPLAČNO!

intenzivni-tecaj-office-tajnice-poslovne-sekretarke-eucenje

    KAJ VSE PREJMEM?

  • Dvodnevni 12 urni intenzivni tečaj z MCAS in MOS certificiranim predavateljem
  • Učno gradivo in prigrizke
  • Telefonsko pomoč in pomoč preko e-pošte po tečaju
  • E-učenje Excel 2013 s 120 videoposnetki
  • Za vsako lekcijo e-učenja prejmete praktične vaje, s katerimi poglobite znanje
  • Certifikat o uspešno zaključenem izobraževanju
KDAJ IN KJE:
11. in 12. oktobra 2017 od 9.00 – 15.00 ure
v prostorih Emona Efekta d.o.o., Stegne 21c, Ljubljana

Želim izkoristiti 10% prednaročniški popust. Tečaj in e-učenje vas tako staneta namesto 298,00 EUR brez DDV samo 268,20 EUR brez DDV. Velja samo do 4. oktobra 2017!

Vaša zasebnost nam je izredno pomembna.
Vaših osebnih podatkov ne bomo delili oz. posredovali tretjim osebam.
pdf-narocilnica-za-tisk
Tečaj lahko naročite tudi s pomočjo NAROČILNICE ZA TISK, kjer navedete svoje osebne podatke in želen termin.
»Sodelovanje s podjetjem Tutoria se je izkazalo za odlično, tako s strani organizacije Excel tečaja, prilagajanja podjetju, kot tudi s strani strokovnosti predavatelja. Nudenje e-izobraževanja, cenovna ugodnost in kvalitetno znanje, kakor tudi zadovoljstvo naših zaposlenih, so razlogi, da se bomo tudi v prihodnje odločili sodelovati s podjetjem Tutoria.«

Petra Jurović
Human Resources, Coca-Cola HBC Slovenija, d.o.o.
Postanite super tajnica/poslovna sekretarka in z enim tečajem obvladajte uporabo ključnih orodij v celotnem Office-u. Naučili se boste, kako hitro in učinkovito obdelati podatke in izdelati preprosto poročilo v Excelu, kako v Wordu izdelati in po elektronski pošti posredovati partnerjem prilagojene dokumente (vabila na sejme, ponudbe …), izdelati multimedijski zapisnik sestanka, ga povezati z opravili v Outlooku in s pomočjo le-tega spremljati izvrševanje zadanih nalog.

NOVI TERMINI za Intenzivni tečaj Office-a! Izberite datum, ki vam najbolj ustreza, in se prijavite še danes.

INTENZIVNI TEČAJ OFFICE-A ZA TAJNICE IN POSLOVNE SEKRETARKE

11. in 12. oktober 2017

od 9.00 do 15.00 ure

POZOR: Ker gre za intenzivni tečaj, je število mest omejeno na 14 udeležencev, zato pohitite!

KAJ VSE BOM SPOZNALA NA DVODNEVNEM TEČAJU?

  • EXCEL – PODPORA PISARNIŠKEMU POSLOVANJU

    Delo s tabelami: uporaba orodja Hitra analiza, vstavljanje podatkov v tabelo, oblikovanje tabel s podatki, vsote
    Uporaba pogojnega oblikovanja pri izpostavljanju izjem v podatkih: semaforji, podatkovne palice, top 20% …
    Priprava preglednice na izpis
    Grafični prikaz podatkov: linijski grafikoni in strukturni krogi
    Skupinsko delo na podatkih v Excelu – skupna raba
    Navadno in več ravensko razvrščanje podatkov
  • EXCEL – PODPORA ODLOČANJU

    Filtriranje podatkov: tekstovni, datumski, številski in barvni filtri
    Izdelava vrtilnih tabel
    Oblikovanje vrtilnih tabel
    Uporaba razčlenjevalnikov v vrtilnih tabelah
    Izdelava vrtilnih grafikonov
  • WORD – IZDELAVA ZAHTEVNEJŠIH DOKUMENTOV

    Izdelava organizacijskih shem z orodjem SmartArt
    Sprememba usmerjenosti strani
    Prenos tabel in grafikonov iz Excela
  • WORD – SKUPINSKO DELO NA DOKUMENTIH

    Skupinsko delo na dokumentih: pripombe k dokumentu, sledenje spremembam
    Sočasno delo na dokumentu
    Primerjanje dokumentov
  • WORD – IZDELAVA SERIJSKIH PISEM

    Izdelava osnovnega dokumenta v Wordu
    Urejanje seznama prejemnikov v Excelu
    Spajanje obeh dokumentov in navezava na Outlook
  • ONENOTE – IZDELAVA IN DELJENJE ZAPISNIKOV

    Kratka predstavitev programa – zakaj se uporablja, kje so njegove prednosti
    Ustvarjanje in organiziranje novih zapiskov
    Oblikovanje in urejanje zapiskov
    Povezava z drugimi aplikacijami
    Kaj vsebuje dober zapisnik sestanka
  • REŠITVE ZA KONKRETNE TEŽAVE V POVEZAVI Z VAŠIM DELOM

ZAKAJ PREJMEM ZRAVEN E-UČENJE IN KNJIGO?

Dodatno prejmete knjigo in e-učenje, da lahko pridobljeno znanje kadarkoli osvežite. Ker mnoga orodja uporabljamo samo občasno, lahko hitro pozabimo kako se kaj naredi. Z e-učenjem in knjigo pa lahko hitro osvežite znanje, ki ste ga osvojili na tečaju.

KAJ VSE BOM SPOZNALA Z E-UČENJEM?

Skozi 120 videoposnetkov boste spoznali uporabna orodja kot je bliskovita zapolnitev, priporočeni grafikoni, vrtilne tabele, prikaz podatkov glede na časovna obdobja, grafična orodja, delo s stolpci in vrsticami, funkcije Vlookup, Countif, Sumif in mnogo več.

KDAJ IN KAKO PREJMEM DOSTOP DO E-UČENJA?

Dostop do e-učenja prejmete takoj po zaključenem tečaju. Na svoj e-poštni naslov prejmete dostopne podatke s katerimi dostopate do svojega e-učenja kadarkoli in kjerkoli želite preko računalnika, prenosnika, tablice ali pametnega telefona. Dostop je časovno neomejen.
7 najpomembnejših razlogov, zakaj bo tudi vas prepričalo e-učenje z videoposnetki.
Z veseljem vam brezplačno svetujemo in pomagamo. Pokličite nas na 0590 15 495.
Dostop do vašega
e-učenja vam
ostane za vedno.
Prejmete praktične vaje, da enostavneje sledite e-učenju.
Prejmete certifikat
o uspešno zaključenem
e-učenju.
Do e-učenja
dostopate od koderkoli
in kadarkoli želite.
Zagotavljamo vam
100% varno nakupovanje
preko zaščitene povezave
s SSL certifikatom.
Z naprednim predvajalnikom upravljate videje po želji.

Prepričajte se sami in si poglejte brezplačen videoposnetek za e-učenje Excel 2013, kako primerjamo vrednosti s funkcijo Vlookup.

Želim izkoristiti 10% prednaročniški popust. Tečaj in e-učenje vas tako staneta namesto 298,00 EUR brez DDV samo 268,20 EUR brez DDV. Velja samo do 4. oktobra 2017!

Vaša zasebnost nam je izredno pomembna.
Vaših osebnih podatkov ne bomo delili oz. posredovali tretjim osebam.
pdf-narocilnica-za-tisk
Tečaj lahko naročite tudi s pomočjo NAROČILNICE ZA TISK, kjer navedete svoje osebne podatke in želen termin.

Splošni pogoji
Plačilo kotizacije je treba poravnati najmanj 3 dni pred izvedbo izobraževanja. Odpoved od izobraževanja je možna najkasneje 3 delovne dni pred izvedbo izobraževanja. V primeru odpovedi po tem roku ali v primeru neudeležbe si pridržujemo pravico, da zaračunamo celotno vrednost izobraževanja. Pridružujemo si pravico spremeniti termin izvedbe izobraževanja, kot tudi pravico do odpovedi izobraževanja ob nezadostnem številu udeležencev. V tem primeru povrnemo kotizacijo v celoti. Navedeni podatki se lahko uporabijo za promocijske namene. Vaših podatkov ne bomo posredovali tretjim osebam. Vaše podatke lahko kadarkoli na vašo zahtevo spremenimo ali izbrišemo.