Povečajte učinkovitost pisarniškega poslovanja z MS Office + E-UČENJE V VREDNOSTI 128,00€ BREZPLAČNO!

povecajte-ucinkovitost-pisarniskega-poslovanja

    KAJ VSE PREJMEM?

  • Dvodnevni 14 urni (pedagoške ure) intenzivni tečaj z MCAS in MOS certificiranim predavateljem
  • Učno gradivo
  • Telefonsko pomoč in pomoč preko e-pošte po tečaju
  • E-učenje Excel 2013 s 120 videoposnetki
  • Za vsako lekcijo e-učenja prejmete praktične vaje, s katerimi poglobite znanje
  • Certifikat o uspešno zaključenem izobraževanju
KDAJ IN KJE:
4. in 5. april 2017 od 9.00 – 16.00 ure
v prostorih Emona Efekta d.o.o., Stegne 21c, Ljubljana

Želim izkoristiti 10% prednaročniški popust. Tečaj in e-učenje vas tako staneta namesto 298,00 EUR brez DDV samo 268,20 EUR brez DDV. Velja samo do 29. marca 2017!

Vaša zasebnost nam je izredno pomembna.
Vaših osebnih podatkov ne bomo delili oz. posredovali tretjim osebam.
pdf-narocilnica-za-tisk
Tečaj lahko naročite tudi s pomočjo NAROČILNICE ZA TISK, kjer navedete svoje osebne podatke in želen termin.
»Sodelovanje s podjetjem Tutoria se je izkazalo za odlično, tako s strani organizacije Excel tečaja, prilagajanja podjetju, kot tudi s strani strokovnosti predavatelja. Nudenje e-izobraževanja, cenovna ugodnost in kvalitetno znanje, kakor tudi zadovoljstvo naših zaposlenih, so razlogi, da se bomo tudi v prihodnje odločili sodelovati s podjetjem Tutoria.«

Petra Jurović
Human Resources, Coca-Cola HBC Slovenija, d.o.o.
Cilji delavnice: pripraviti podatke za obdelavo, izpostaviti izjeme v podatkih, zaščititi podatke ter jih deliti, uvažati podatke iz različnih virov, povezovati in prenašati podatke, izdelati zahtevnejši poslovni dokument (navodilo, poročilo), narediti primerjavo med dvema različicama dokumentov, izdelati in posredovati partnerjem prilagojene dokumente (vabila na sejme, ponudbe …), izdelati multimedijski zapisnik sestanka in ga povezati z Outlookom.
POZOR: Ker gre za intenzivni tečaj, je število mest omejeno na 14 udeležencev, zato pohitite!

KAJ VSE BOM SPOZNAL NA DVODNEVNEM TEČAJU?

  • EXCEL – PODPORA PISARNIŠKEMU POSLOVANJU

    Delo s tabelami: uporaba orodja Hitra analiza: vstavljanje podatkov v tabelo, oblikovanje tabel s podatki, vsote, izračuni struktur
    Uporaba pogojnega oblikovanja pri izpostavljanju izjem v podatkih: semaforji, podatkovne palice, top 20% …, odstranjevanje podvojenih podatkov
    Zaščita podatkov pred spremembami: celica, list, zvezek
    Skupinsko delo na podatkih v Excelu – skupna raba delovnega zvezka in sledenje sprememb
    Delo s seznami: uporaba vpoglednih tabel pri vnosu podatkov
    Uvoz različnih vrst podatkov: txt, xml, iz spletnih strani …
    Razdelitev podatkov v več stolpcev (imena in priimki, konti …) ter ponovno združevanje v en stolpec
    Zaokroževanje izračunanih podatkov (na primer cene) na določeno število decimalnih mest ter vrednosti na deset, sto natančno; delo z datumi: izračuni prisotnosti na delu, izračun števila let delovne dobe …
    Povezovanje podatkov znotraj delovnega zvezka in med delovnimi zvezki, uporaba funkcije VLOOKUP
  • WORD – IZDELAVA ZAHTEVNEJŠEGA DOKUMENTA – 3 ŠOLSKE URE

    Izdelava naslovnice
    Razdelitev dokumenta na odseke: uvodni del, vsebina, priloge ter številčenje v posameznem odseku
    Prenos tabele iz Excela (s povezavo/brez povezave) ter sprememba usmerjenosti strani v Wordovem dokumentu
    Uporaba orodja SmartArt pri izdelavi organigramov
    Izdelava kazala vsebine, tabel in grafikonov
    Uporaba lastnih slogov pri izdelavi dokumenta
    Primerjanje dveh dokumentov in ugotavljanje razlik
  • WORD – IZDELAVA SERIJSKIH PISEM – 1 ŠOLSKA URA

    Izdelava ponudbe v Wordu
    Urejanje seznama kupcev v Excelu
    Spajanje obeh dokumentov – izdelava ponudbe, prilagojene vsakemu kupcu
  • ONENOTE IN OUTLOOK – IZDELAVA IN DELJENJE ZAPISNIKOV – 3 ŠOLSKE URE

    Kratka predstavitev programa – zakaj se uporablja, kje so njegove prednosti
    Ustvarjanje in organiziranje novih zapiskov
    Oblikovanje in urejanje zapiskov
    Iskanje po zapisnikih s pomočjo oznak
    Delegiranje aktivnosti in spremljanje narejenega s povezavo na Outlookove aktivnosti
    Organizacija sestanka preko Outlooka ter navezava na zapisnik v OneNote-u
  • REŠITVE ZA KONKRETNE TEŽAVE V POVEZAVI Z VAŠIM DELOM

ZAKAJ PREJMEM ZRAVEN E-UČENJE?

Dodatno prejmete e-učenje, da lahko pridobljeno znanje kadarkoli osvežite. Ker mnoga orodja uporabljamo samo občasno, lahko hitro pozabimo kako se kaj naredi. Z e-učenjem pa hitro osvežite znanje, ki ste ga osvojili na tečaju.

KAJ VSE BOM SPOZNAL Z E-UČENJEM?

Skozi 120 videoposnetkov boste spoznali uporabna orodja kot je bliskovita zapolnitev, priporočeni grafikoni, vrtilne tabele, prikaz podatkov glede na časovna obdobja, grafična orodja, delo s stolpci in vrsticami, funkcije Vlookup, Countif, Sumif in mnogo več.

KDAJ IN KAKO PREJMEM DOSTOP DO E-UČENJA?

Dostop do e-učenja prejmete takoj po zaključenem tečaju. Na svoj e-poštni naslov prejmete dostopne podatke s katerimi dostopate do svojega e-učenja kadarkoli in kjerkoli želite preko računalnika, prenosnika, tablice ali pametnega telefona. Dostop je časovno neomejen.
7 najpomembnejših razlogov, zakaj bo tudi vas prepričalo e-učenje z videoposnetki.
Z veseljem vam brezplačno svetujemo in pomagamo. Pokličite nas na 0590 15 495.
Dostop do vašega
e-učenja vam
ostane za vedno.
Prejmete praktične vaje, da enostavneje sledite e-učenju.
Prejmete certifikat
o uspešno zaključenem
e-učenju.
Do e-učenja
dostopate od koderkoli
in kadarkoli želite.
Zagotavljamo vam
100% varno nakupovanje
preko zaščitene povezave
s SSL certifikatom.
Z naprednim predvajalnikom upravljate videje po želji.

Prepričajte se sami in si poglejte brezplačen videoposnetek za e-učenje Excel 2013, kako primerjamo vrednosti s funkcijo Vlookup.

Želim izkoristiti 10% prednaročniški popust. Tečaj in e-učenje vas tako staneta namesto 298,00 EUR brez DDV samo 268,20 EUR brez DDV. Velja samo do 29. marca 2017!

Vaša zasebnost nam je izredno pomembna.
Vaših osebnih podatkov ne bomo delili oz. posredovali tretjim osebam.
pdf-narocilnica-za-tisk
Tečaj lahko naročite tudi s pomočjo NAROČILNICE ZA TISK, kjer navedete svoje osebne podatke in želen termin.

Splošni pogoji
Plačilo kotizacije je treba poravnati najmanj 3 dni pred izvedbo izobraževanja. Odpoved od izobraževanja je možna najkasneje 3 delovne dni pred izvedbo izobraževanja. V primeru odpovedi po tem roku ali v primeru neudeležbe si pridržujemo pravico, da zaračunamo celotno vrednost izobraževanja. Pridružujemo si pravico spremeniti termin izvedbe izobraževanja, kot tudi pravico do odpovedi izobraževanja ob nezadostnem številu udeležencev. V tem primeru povrnemo kotizacijo v celoti. Navedeni podatki se lahko uporabijo za promocijske namene. Vaših podatkov ne bomo posredovali tretjim osebam. Vaše podatke lahko kadarkoli na vašo zahtevo spremenimo ali izbrišemo.